• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mariestad, husbilsparkering

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Är just nu på en favoritplats, Mariestad som har blivit ännu bättre. Här känner man sig verkligen välkommen. Några andra kommuner borde kanske åka på studiebesök hit och lära sig lite om hur man tar hand om sina husbilsturister.

Bilagor

• 100_9688.jpg
    100_9688.jpg
    113,2 KB · Visningar: 42
  • Mariestad 20120619.jpg
    Mariestad 20120619.jpg
    84,3 KB · Visningar: 45

angan

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
785
Medlemskap
2025
Sv: Mariestad, husbilsparkering

Nu verkar det vara klart. 100:- natten + 25:- för el. Man får vara lite varsam för resten av hamnplanen är nu zon med parkeringsförbud. Inga P-skyltar så även om de gamla parkeringsrutorna som är målade finns kvar vid båtuppställningen så antar jag att det är förbjudet att stå där (=parkeringsböter). Så nu är det vad jag förstår inte gratis längre på hamnplanen. Men det är okej... bra att man erkänner husbilarnas existens :)

Höll på att missa detta eftersom jag körde in på fel ställe till hamnplanen.

Toppen