• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Man skall vara vänlig i trafiken.

F

F.d. 9344

Guest
Sv: Man skall vara vänlig i trafiken.

När man ser hur en vuxen person kan slå och hejdlöst sparka så på en person som sitter instängd i en bil måste jag tillstå att jag tycker att han till slut fick vad han förtjänade, en riktig omgång och en trasig bil.:cool:

Den unge mannen som ingrep tyckte väl att det såg för jäkligt ut att misshandla en anna person på det viset.
Verkar vara ett våldsamt folk de där ryssarna.

Ingen turistreklam precis.

F

F.d. 50069

Guest

Det konstigaste med allt är hur MYCKET det finns av klipp från denna del av världen:(

Klippen rör allt från Brutalitet, fyllor i alla tänkbara lägen, vanvettiga bilkörningar (se klipp), Ja en massa konstigheter!

Garaget | E34 M5 -idiotkörning nr2

Då undrar man hur det kommer sig att det finns så mycket? Är de duktiga på att dokumentera eller är det på nåt sätt normalt i deras ögon!

Människor skall ju vara lika, men man undrar lite!!!!

Man undrar ju:confused:

Zero

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
3061
Medlemskap
2022

Den illa gör, han illa far. Förstår att ryska försäkringsbolag kräver kameror i bilarna.
//Åke

F

F.d. 9344

Guest

Det konstigaste med allt är hur MYCKET det finns av klipp från denna del av världen:(

Klippen rör allt från Brutalitet, fyllor i alla tänkbara lägen, vanvettiga bilkörningar (se klipp), Ja en massa konstigheter!

Då undrar man hur det kommer sig att det finns så mycket? Är de duktiga på att dokumentera eller är det på nåt sätt normalt i deras ögon!

Människor skall ju vara lika, men man undrar lite!!!!

Man undrar ju:confused:

Idioter om de hade kraschat i i ett träd så vore det väl väl. Men att utsätta andra människor för dessa risker är fär jäkligt, fullständigt hänsynslöst. :mad::mad:

Senast redigerad av en moderator:
Toppen