• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Man blir så glad..

F

F.d. 25491

Guest
När man ligger ute på vägarna och möter andra husbilar och alla (nästan) vinkar eller hälsar, det känns så mysigt på något sätt, en känsla av att höra till liksom. I min ungdom åkte jag mycket mc och det var det mer regel än undantag att hälsa på andra mc-åk, visst är det härligt, man blir så glad. Larvigt tycker en del men jag är tillräckligt barnsig för att tycka det är jättehärligt. Annars upplever jag oss svenskar som lite blyga när man väl står parkerad någonstans eller så kanske det är jag som är blyg.

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: Man blir så glad..

Varför då. det är ju tusentals bilar ute så här års. Man skulle ju få tennisarm för mindre.
det kan bli när man ser en svensk flagga utomlands. Tillhör en svunnen tid då husbilar var ovanliga men fortsätt ni som orkar.

Jannemickel

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
10420
Medlemskap
2025

Varför då. det är ju tusentals bilar ute så här års. Man skulle ju få tennisarm för mindre.
det kan bli när man ser en svensk flagga utomlands. Tillhör en svunnen tid då husbilar var ovanliga men fortsätt ni som orkar.

Har du nå´t igenkänningstecken fram på din bil så att man
inte hälsar på någon i onödan..... :bye:
// Janne

Arne B

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
11633
Medlemskap
2025

Motorcyklar gör det fortfarande.
Husvagnar gjorde det förr
Kan inte hälsa för mycket om man ite pekar finger.

S

SweNalle

Guest

Det är alltid trevligt att hälsa. Det fina är att här spelar inte årsmodell, fabrikat eller prislappen någon roll. Alla hälsar på alla. Det gillar jag. Är ett inbitet fan av Land Rover sedan många år. Och där hälsar nästan bara de som åker "djungel bilen" Defender . Range Rover ägarna ser ofta bara förvånade ut då man hälsar. Jag har både Range och Defender och jag hälsar på alla.
Ha en skön sommar med många vinkningar.

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Vi hälsar alltid om trafiksituationen tillåter, det är trevligt!

P

Peter Pettersson

Guest

Klart man ska hälsa! Så många husbilar finns det inte så man får tennnis arm:spinny:

Toppen