• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Man blir glad - snart lördag fm.

H

hianders

Guest
Imorse när jag vaknade blev jag glad när jag insåg att imorgon är det lördag och äntligen Melodikrysset. Tänk vad en vecka går fort!!!

Och, äntligen ser man fragment av vår. Just nu kring nollan i södra Dalarna, lite duggregn i luften och snön sjunker sakta sakta ihop. Idag gråväder, annars får man vara tacksam för den sol vi har haft några dagar. Det skall ju bli riktigt varmt i helgen sägs det, ser fram mot detta.

Ha en riktigt riktigt bra helg alla och lyckliga ni som kan fara iväg med hb!!

fru hianders/Inger
:yes::yes:

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2024
Sv: Man blir glad - snart lördag fm.

Ja visst är livet bra underbart! :)
Bastade med Gubbgänget nyss å vi har så trevligt så - medelålder ca 70 + jag inräknat.
En hade nyss fått besked om att Prostatan var "godartad" så det räcker med strålning - han var riktigt lycklig.
Vår nya Plåtis står i värmen och vi planerar vad investera i.
Ev en SMC-träff i slutet på april - vet inte var ännu. Annars blir det att ta fram den - kolla noggrannt VAD vi vill förändra och sen investera i bla platttv å utemöbler mm.
Som pensionär - sen 5 år - har vi ju "lördaghelaveckan" å de e gött!!!! :) :)
Levåmå!

F

F.d. 2692

Guest

Visst är det härligt att det blir lördag. Då får man klä sig i Blåkläders overall. sätta på ansiktsmasken och börja slipa trappan.

Ja, ska det bli fint får man lida pin.

H

hianders

Guest

Janne - olika falla ödets lotter men du får trösta dig med att det blir fint!! Vi kan ju inte göra mycket ute p g a all snö men sen får vi ju igen det :-(( Hoppas hoppas innerligt att snön försvinner så mycket till påsk att vi kan ta oss en tur. Abstinensen börjar bli riktigt riktigt stor nu!

PatricS - min gubbe Hasse är just nu på gubbastun i vår lilla by. Damerna har tid mellan 16-17.30 (finns nästan inga damer som bastar där numera) och gubbarna sedan mellan 17.30 - 21.00. Prata om rättvis fördelning :)))

Inger

F

F.d. 29831

Guest

Hej husbilsvänner.
Själv ska jag städa och tvätta vår Rimor-00 under helgen. På onsdag åker jag till Nordic husbilar i Kristinehamn och byter till en Adria-07. Sen så får man hem och packa och vänta på att snön försvinner.
Ha en bra vår och sommar.

Lennart

F

F.d. 55379

Guest

Jag mötte en husbil på ringleden i Ystad i veckan med vårt märke på.
Så nu börjar det röra på sig.

Toppen