• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Malaga

F

F.d. 2037

Guest
Vi tänkte att fira jul och nyår i vår husbil i eller inärheten av Malaga den kommande julen.
Jag och min fru kör ner och våra barn med respektive flyger ner. Är det någon som vet ett bra ställe för detta och där man även kan hysa in 4 personer i en stuga eller mobilhome.

F

F.d. 25023

Guest
Sv: Malaga

Det verkar som om ni måste in på camping med stugor/mobilehomei närheten av Malaga.

I själva Malaga stad finns ingen, men Cabopino mellan Fuengirola och Marbella är populär och hyr ut stugor. Samma med Las Lagunas camping vid Torre del Mar norr om Malaga, båda dessa i närhet av havet.

Sedan finns Malaga Monte Park http://www.malagamonteparc.com/ , där har vi aldrig varit, men är säkert värt att fråga.

Det finns säkert flera campingar med stugor, men dessa är dem vi känner till.

Hoppas planeringen blir trevlig, julen blir det- det vet vi!

hälsning
anita&jyrki

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Det er og en annen fordel med Alicante - Murcia regionen, 2 flyplasser med lavpris fly fra de nordiske land. Alicante Airport like sør for Alicante by og Murcia San Javier ca. 100 km sør for Alicante.

Den beste strekningen av den Spanske kyst om vinteren er fra Alicante i nord til Almeria i sør, langs Costa del Sol forekommer det kalde vinder ned fra Sierra Nevada (snøfjellene) med sine alpinanlegg.

F

F.d. 25023

Guest

:) Detta med det bästa vädret har alltid varit en har tvistefråga mellan folk boende på dessa båda hållen. Nu är ju vädret kanske lite "fel", men i år har det nog varit bättre, eller mindre dålig december här på solkusten....:)

Och nu börjar Ryanair flyga till Malaga från Skavsta i Nyköping i juni, då blir det lite konkurrens igen och förhoppningsvist lägre priser. Norwegian har passat på och höjt mycket under senaste året..

hälsning
jyrki

F

F.d. 2037

Guest

Tack för alla svar och tips. Ska kolla upp vad som finns på dessa platser.

// Jonas

Toppen