• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Inredning Magnetlist till insynskydd

Andypandy66

HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Åtvidaberg
HBK-Nr
29568
Medlemskap
2024
Jag är på jakt efter ny självhäftande magnetlist till insynskyddet vid förar-/passagerdörren. Har köpt förut på "metervara" från en verkstad men nu har de ingen sådan kvar och vet inte var man kan köpa.
Någon här i klubben som har koll på var det går att köpa.
 

tony o nette

HBK Medlem
Inlägg
1.481
Kommun
Gävle
HBK-Nr
17682
Medlemskap
2024
Nästa gång du är på återvinningscentralen öppna en kyl eller frys o gör ett snitt i dörrlisten.Där sitter tunn magnerlist som man kan fästa med lim eller dubbelhäftande tape,bara att klippa till lämplig längd.
Detta tycker jag var en jätte bra idé. Leifn. :msn_thumbup::msn_thumbup::msn_thumbup:
Men det tråkiga är att dessa återvinningscentraler inte ser att det går hur bra som helst att
återvinna saker som slängs och dom bötfäller folk för stöld/snatteri om dom kommer på en.

Jag fick en gång en "trasig" radiostyrd båt efter mycket tjat och förklaring.
Jag köpte nya propellrar då den saknade en av två.
Den fungerar fortfarande med samma batteri.

Sedan har jag frågat om en massa saker som jag skulle kunna återanvända till annat än det
som de egentligen är tillverkade för och alltid fått nej.
Jag fick nej av högsta chefen på en anläggning när
jag frågade utan att någon var i närheten o lyssnade.
 
Toppen