• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Möta efterfrågan

I

Iveco 35

Guest
Sv: Möta efterfrågan

Ja Kalmar är faktiskt på alarten när det gäller ställplatser mycket tack vare ett medborgarförslag från en HBKmedlem Harald Trabicher som lade detta för ett par år sedan innan fans bara ett par platser vid gästhamnen.
Olle.

F

F.d. 50340

Guest

Natten som gick stod vi just här i Kalmar....:spinny:
Bra och billig nattparkering, personligen tycker jag inte toaletter är av behov då dessa finns i bilarna....men gärna servicestation för vatten, grå och svartvatten!
Museerna som ligger vid parkeringen är verkligen sevärda och cafeet på fjärde vån. en pärla!!:music-icon:

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Jag stod där för ett par veckor sen och lade märke till att alla husbilar (minst 50st) var parkerade utom en (med HBK-nr), som campade med markis och möbler ute:twitcy:.
Mycket bra medborgarförslag av Harald!!!!

I

Iveco 35

Guest

Inte bra däremot att det fanns en "HBKare" som skulle behöva utmärka sig på ett sätt som förstör för övriga en ställplats är ställplats och ingen camping.

Toppen