• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mörkläggningsgardiner

Greger & Astrid

HBK Medlem
Kommun
Bjurholm
HBK-Nr
1123
Medlemskap
2025
Hej
Är det Någon i klubben som har monterar Remi mörkläggnings gardiner i en 2009 Kabe husbil.
Jag får det inte att stämma för framrutan på v h sida uppe vid taket. Det blir en glipa på ca 1cm.
Ska man skära av kanten på tygtaket eller.
Med vänlig hälsning Greger

F

F.d. 50168

Guest
Sv: Mörkläggningsgardiner

Jag trodde att de var standart i kabe på så ny mdell:swoon:

Carl-Axel

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
5599
Medlemskap
2026

hej, jag har just köpt ett Remi paket, Remi front IV-D, här står det att som option kan man skaffa Bottom panel for front system ( 2 panels L/R samt 4 skruvar) jag får se om jag behöver dessa också. men gå in på deras hemsida www.REMIS.de be sedan din handlare beställa om det inte går att skicka från Tyskland

Tandy 635G

HBK Medlem
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
1141
Medlemskap
2025

Hej

Jag har monterat Remifront förra veckan i en Ducato x250, det var inga större problem. Är det en Ducato som du ska montera i? Det är lite oklart vad du menar med glipa på 1 cm upptill. Kan du förklara närmare?

Toppen