• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Många vill förhindra inbrott...

F

F.d. 50195

Guest
Sv: Många vill förhindra inbrott...

Smart, ska genast vidarbefodra till en kompis vars stövare är fena på att ta sig ut.:msn_laugh:

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025

Hahaha!

Samma här, speciellt om annat djur, folk knatar runt på utsidan huset! (vill ut & hälsa)
Men vi låser dörren så fort vi kommer hem/in, än har Maija inte listat ut hur man låser upp låsvredet.. :msn_wink:

F

F.d. 5322

Guest

Tänk bara på att sätta den så det går att öppna dörren! Det misstaget gjorde jag. :msn_embarrassed:

M

Mindin

Guest

Japp, det där vet vi allt om...
Vända handtag, alltid låsa och diverse uppfinningar. Allt ätbart typ 1.5 m upp....
Den här fungerade perfekt, särskilt efter genomgående bultar eftersom "min gamle far" envisades med att "rycka loss" anordningen istället för att ta i handtaget..
Numera är det tyvärr ett minne blott, fick avliva vår "ADHD" hund innan Jul,
så nu finns bara hålen kvar...

Bilagor

• hallen 003.JPG
    hallen 003.JPG
    516,2 KB · Visningar: 2
Toppen