Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
På min baksida är det så här. Förlorar man behörigheten så lär man inte ha råd att ta om dom!
Sen är det ju en annan fråga? Skulle man klara att ta det idag? Det har ju förändrats en del på alla år och att man kört mycket är ju ingen garanti.
På min baksida är det så här. Förlorar man behörigheten så lär man inte ha råd att ta om dom!
C og D klassene mister en lettest på legetest hvert 5 år. Enkelte diagnoser fjerner disse klassene helt automatisk, og da er det ikke mulig å få de tilbake.
Är det samma förnyande krav för C1 som för C dvs läkarintyg vart femte år?Olika för om man är över eller under 45år.
•Har du ännu inte fyllt 45 år vid detta datum ansöker du genom att skicka in hälsodeklaration och synintyg förlängning av högre behörighet under 45 år.
•Har du hunnit fylla 45 år vid detta datum eller fyller du på exakt samma datum ansöker du genom att skicka in läkarintyg.
De litar på de under 45
Är det samma förnyande krav för C1 som för C dvs läkarintyg vart femte år?