• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Månadens HBK-are

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Vi har det mycket trevligt under markisen. Här träffas vi oavsett väder och vind och har det mysigt tillsammans. Här pratar vi om smått som stort. Här finns uppmuntran, hjälp och ett sjusärdeles glatt humör. Denna markis älskar vi att sitta under, här blåser enbart vänliga vindar och regnar aldrig.

Dessutom, denna enorma kunskapsbank om teknik mm, husbilsplatser, länkar mm som finns här.

Ytterligare en gång, ett stort tack till er som startade denna fantastiska hemsida och som fortsätter att sköta den på ett så bra sätt.

Jag har ett önskemål/förslag om att vi ska kora månadens HBK-are. Någon/några som har gjort något speciellt för klubben. Gjort ett bra inlägg som vi alla har haft nytta av, eller något som vi har haft glädje av att läsa.

Min nominering till oktober månads HBK-are är Webb-gruppen, för det enorma jobb som dom lägger ner på at vi ska ha trevligt tillsammans.

Fler förslag?

TACK
Eva & Hasse

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Månadens HBK-are

Nej Eva, vi har inga flera förslag.

Kan vi gå till omröstning på detta?
Svaret är ja
;) ;) ;) ;) :D :D :D :D

Anita o Dan

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2027

Jag håller med fullt ut på förslaget

Bra jobbat, WEBB-gruppen

Hälsn Dan P, alias "Krabban"
:yes:

F

F.d. 2692

Guest

Omröstningen är nu klar.
På första plats kom Webb-gruppen
På andra plats kom Webb-gruppen
På tredje plats kom Webb-gruppen
På fjärde plats kom Webb-gruppen.

Nu kan vi börja rösta på nästa månads kandidat.

:music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon:

P

.PGS Hymer

Guest

Jag tycker webbgruppen vinner 10 år framöver så slipper vi att splittra gruppen.Det är bara risk för inbördes beundran dom som syns mest.Alla är vinnare som är med i denna klubb tycker jag.ps nu är det väll ingen risk att ja vinner L*

F

F.d. 6238

Guest

Jag tycker webbgruppen vinner 10 år framöver så slipper vi att splittra gruppen.Det är bara risk för inbördes beundran dom som syns mest.Alla är vinnare som är med i denna klubb tycker jag.ps nu är det väll ingen risk att ja vinner L*

Hej på Dig 340. Jag förstår ATT DU ÄR IRONISK och det uppskattar jag. Men när Du pratar om inbördes beundran då vet jag inte om det är Du eller Jag som är ute och trampar i uppförsbacke.

Webred. är ett frivilligt gäng som BRINNER för sin sak. DVS att Du och jag skall ha det bra . DOM ARBETAR så jäv-- många timmar med att våran websida skall funka så att det är inte sant.

Dom lägger ner FRIVILLIGT ARBETE PÅ DETTA UTAN ATT FÅ BETALT I KRONOR OCH ÖREN, bara för att jag kan skriva till Dig Just nu.

Dessutom så skall Du veta att dom jobbar tillsammans 27 tim om dygnet. Ja, det var faktiskt så att Blixten klagade att han inte han med att utföra sina uppdrag på ordinarie arbetstid. Blixten tillfrågade då Styrelsen om han fick utöka dygnet till 27 tim.

Vad jag vet i skrivande stund så har Styrelsen GODKÄNT detta förslag.

Kära 340, jag förstår din Ironi men glöminteihåg att utan Dej --- ingen klubb---
utan webred.--ingen klubb--

Rimagy

FD HBK Medlem
Kommun
Märsta
HBK-Nr
817
Medlemskap
2024

Håller med om att utan Webbgruppen vore vi ingenting tillsammans.
Men hela sidan och alla forum är underbara!
Här får man så många tips och klokheter ventilerade av många aktiva och kunniga.
Jättebra för mig som är nybörjare och inser att frågorna bara blir fler och fler.
Evas skriverier läser jag varje dag.Roligt se vad andra gör med sitt husbilsägande.
Vi är en brokig skara men härligt se vad vi är bra på både debatterande och underhållning.
Har ännu inte mött någon av er live men det kommer väl?
Mvh
Marina

P

PAM 97

Guest

Det behövs inga fler förslag , och tack Eva & Hasse Hälsar Pelle & Monica:wink:

F

F.d. 58554

Guest

Vi håller med, Webb-gruppen gör ett fantastiskt jobb för oss alla.

Senast redigerad av en moderator:
Toppen