• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mässan 2009 är över

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025
Ja, nu har vi åter gjort det årliga mässbesöket och trevligt har vi haft - alltid lika roligt att träffa sina HBK-vänner. Något byte av husbil blev det inte för vår del - man får vara nöjd med det man har ockå.

Ett särskilt tack till Cinna och Svenne som ordnade en trevlig samling i cafeterian i lördags.

F

F.d. 3067

Guest
Sv: Mässan 2009 är över

Men snälla Marie, vi mötte Rolf i dörren på en Concorde Credo!!! han såg oss inte, han frustade och tuggade fradga, du ska nog inte vara så säker på att ni inte bytt husbil.

Vi hojtade glatt hej Rolf....men inte ett svar, inte en blick....detta var på Söndagen vid ca 1030.

Ha de så gott hälsa Ville.

Gunnar & Kersti

PS vi sitter och glassar på Hanatorp nu men far i morgon, ds

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Men snälla Gunnar vad är det du säger... Visserligen är jag hörselskadad på ena örat och något förvirrad enligt Marie men hur i all sin dar kunde jag missa er? Nästa gång får ni hugga tag i armen på mig så vi får träffas igen. Jad skäms som en hund nu :msn_dog:

Våga bara inte passera Halmstad utan att höra av er!:wink:

alindahl

HBK Medlem
Kommun
Vetlanda
HBK-Nr
3286
Medlemskap
2025

Ja, nu har vi åter gjort det årliga mässbesöket och trevligt har vi haft - alltid lika roligt att träffa sina HBK-vänner. Något byte av husbil blev det inte för vår del - man får vara nöjd med det man har ockå.

Ett särskilt tack till Cinna och Svenne som ordnade en trevlig samling i cafeterian i lördags.

Vårt besök på mässan i år var som vanligt bra, många nya uppslag till ny husbil men det blev ingen ny, inte ännu i alla fall. Vår bil är ju inte mer än ett år... Nog har jag ögonshoppat ny husbil och skulle nog vilja byta omgående men förnuftet måste få råda ibland. Ha det. Agneta och Anders

Toppen