• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Märkesklubb för McLouis

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Märkesklubb för McLouis

Det cdi i Svedala som intiativtagare och någon anställd där som jag såg på mässan en annnos om, vilket är bra. Jag tror att dom är tvungna att göra något för att få fler som vill köpa märket som är klart underskattat när man jämför med andra fabrikat. Det har varit en brant nerförsbacke för märket i Sverige sedan hösten 2008 när Weidar lade ner.
Personligen är jag mycket nöjd med vad jag fick för mina pengar ca 300.000:- mindre utlägg mot motsvarande bilar med samma innehåll. Tittade på Nordic i helgen och där fann jag samma kranar och bodelsdörr, och samma bodelsdörr på Adria som importeras av KABE. Så märket är verkligen värd lite mer uppmärksamhet. Tyvärr är SEA gruppen inte så bra på att tillhanda broschyrer på svenska och det är synd.

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Är inte McLouis en sommarhusbil? eller har dom bygt en bil för vårt vinter klimat.Något som jag i alla fall missade på mässan senast.
/ Vidhem

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej

Även vi är mycket nöjda med våran McLouis.
Visst har det varit lite småfel, men det tar jag så gärna, med tanke på det betydligt lägre inköpspriset. Dessutom var det bara McLouis som hade den planlösningen vi önskade i en bil under 6m.

Dock är jag tveksam till att en McLouis-klubb höjer intresset eller försäljningen.
Till det behövs nog fler säljare, gärna med samma service-anda som Weidar hade.
Väldigt synd att han gick i konkurs. :yes:

MvH
Karianne

Toppen