F
F.d. 7282
Guest
Vart är vi på väg ????? Monster- lammen är på väg | Nyheter | Aftonbladet
Jag blir upprörd och ledsen av att läsa sånt här
// Pär
Jag blir upprörd och ledsen av att läsa sånt här
// Pär
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vi vill ha lyckliga kor, grisar, lamm och säkert kycklingar också. Vi vill ha billig mat. Vi vill ha 8 veckors semester. Vi vill ha nya husbilar. Vi vill jobba lite mindre. Vi vill va lyckliga och friska. Vi vill ha välartade barn. Vi vill ha lägre skatter. Vi vill ha en ren natur. Vi vill ha slut på vintern. En liten önskelista till jultomten........... Har jag missat något?
Mvh Wikström
Yes, vi vill ha bättre pension!!Vi vill ha lyckliga kor, grisar, lamm och säkert kycklingar också. Vi vill ha billig mat. Vi vill ha 8 veckors semester. Vi vill ha nya husbilar. Vi vill jobba lite mindre. Vi vill va lyckliga och friska. Vi vill ha välartade barn. Vi vill ha lägre skatter. Vi vill ha en ren natur. Vi vill ha slut på vintern. En liten önskelista till jultomten........... Har jag missat något?
Mvh Wikström
Yes, vi vill ha bättre pension!!
Lasse
Ja, du har nog rätt, det var lite för mycket begärt. Det var ju rena nöjet att bygga upp landet, så varför ska man ha ersättning för det?Nej stopp nu Lasse! Gå inte till överdrifter. Håll dig på jorden. Nej kämpa för en lägre pension istället så att vi inte belastar den kommande generationen för mycket. Har du varit med om att bygga upp Sverige till ett av världens bästa länder får du inte bara rasera det så där utan vidare. Så håll igen.
Mvh Wikstrom
Varför så bitter och ironisk Vikström?
Tycker att du kan göra lite pr för Åland och dess möjligheter att åka en sväng med HB där, ställplatser camp natur djurliv vägar mat förbindelser osv
en som aldrig gästat ön.
mvh p-zon m fru