• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

MÅLILLA GP

HusbilsBjörk

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
466
Medlemskap
2025
Sv: MÅLILLA GP

Hej !
Även vi funderar på att åka ner, var ligger campingen? eller finns det någon bra ställplats i närheten av banan?
får kolla vädret lite närmare helgen innan vi bestämmer oss helt
mvh Claes
HusbilsBjörk

F

F.d. 5098

Guest

vI OSKARSHAMN!! MED NYBRO , AVGÖR ONSTAG VAD VI HAMNAR !! KRÄFTOTR DET SOM GÄLLER PÅ KVÄLEN PÅ FREDAG OM VI KOMMER .

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej

Det finns en provisorisk camping anlagd på en åker precis vid banan.

Pris 120kr pr natt + 50kr i "bokningsavgift". (Detta därför att det inte skall löna sig att inte boka i förväg)
Begränsad service, finns "baja-major" och tankar med rent vatten. Riktiga toaletter finns på banan.

Det finns gott om plats, ingen bokning krävs om man inte har några särskilda önskemål om placering på campingen (nära toan, handikapp-anpassat o.l.)

Infart längs v. 34 mot Oskarshamn.

Ställplatsen Hesjön, som finns i listan, finns på cykelavstånd.
Dessutom finns gott om plana, gratis parkeringsplatser centralt i Målilla, på gångavstånd (ca. 25min) från banan t. ex utanför skolan och "Skeppet" (Folkets Hus) i närheten av rondellen. Gångväg finns, följ strömmen!

Billjetter till tävlingen kan köpas på ticnet. Festområde med live-musik både fredag och lördag.

Hoppas se många HBK'are på plats.

MvH
Karianne

Toppen