• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lycka till Ami

Ami

HBK Medlem
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
681
Medlemskap
2025
Sv: Lycka till Ami

Tack Åke och Inger! Det gick inget vidare, jag kunde de andras frågor, men inte mina egna. Hjärnsläpp kallas det visst... Får försöka att revanschera mig till melodikrysset på lördag!

Kramar
Ami

H

hianders

Guest

Tack Åke och Inger! Det gick inget vidare, jag kunde de andras frågor, men inte mina egna. Hjärnsläpp kallas det visst... Får försöka att revanschera mig till melodikrysset på lördag!

Kramar
Ami

Tittade på play och du var duktig!!! Vi kryssare får huka oss på lördag känns det som. Vår dotter Anna var med där i programmet för några år sen och det tog sån tid. Jag var barnvakt åt sonen då och vi väntade i många timmar!

Hörs på lördag

Inger

• Gilla
Reaktioner: Ami

Linnéa & Eide

HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
275
Medlemskap
2024

Vi har också tittat på Play och vi tycker att du var hur bra som helst. Det var väl roligt att vara med, även om det inte ledde till vinst.

• Gilla
Reaktioner: Ami
Toppen