• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lundåkrahamnen i Landskrona

Willy

FD HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
164
Medlemskap
2023
Idag besöker vi Lundåkrahamnen i Landskrona. Vilken härlig plats. Träffade vice hamnkaptenen som berättade att de var så glada att husbilsfolket tycker om deras ställplats. Vi är nya som ställplats för husbilar och vi kommer att förbättra sa han, bl.a. fler elplatser, ny spolplatta där man kan tömma gråvattnet och kanske blir det nybakade frallor till frukosten. Är det mer vi önskar på ställplatsen så ska vi berätta detta tror jag. Det märkes att viljas finns att få en fin och bra ställplats. Det här ser lovande ut. Vi kommer absolut tillbaka.
/Willy

Senast ändrad:

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025
Sv: Lundåkrahamnen i Landskrona

Vi är också där idag, då är det ni som står lite längre ut, ja det är en härligt fin plats?

//Tommy

T

tranebo3

Guest

Är nyfiken på om det går att bada i närheten av ställplatsen. Har läst att i hamnen är det dyig botten. Hör gärna av Er för vi är intresserade att åka dit. Hälsningar Berit

Willy

FD HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
164
Medlemskap
2023

Det går att bada en bit utanför hamnen men det är riktigt riktigt långgrunt. Får nog gå en bra bit ut om du vill simma :) .

Faran

HBK Medlem
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6353
Medlemskap
2025

Vi var där 19-20 juli och var oxå väldigt nöjda. Lätt att cykla in till Landskrona tar c:a 15 min.

F

F.d. 52945

Guest

Hej, även vi var där, fin plats det blir fler gånger!

//Pilot

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Hej - även vi var där - kanonfin ställplats.:)

Toppen