• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Lumsheden

H

hianders

Guest
Hälsningar från Lumsheden!!

Hej alla! Igårkväll kl 18 var samtliga sex ekipage samlade på ställplatsen i Lumsheden. Solen sken och vi drack kaffe tillsammans. På kvällen satt vi i slogboden och åt medhavd mat och tack vare Åke fick vi en brasa gjord. Idag lördag är det mulet och lite regn i luften så det får bli lite promenader och lite innesittande däremellan.

Ha en bra helg alla!

HBK gänget i Lumsheden = Inger Hasse Wania Åke Lotta Stefan Tapio Ylwa Bengt Gittan och Ulf
samt hundarna Hobbe Hampus Simon Teddi Valle Frasse & Selma

F

F.d. 9520

Guest
;)Det var väldans trevligt i Lumsheden i helgen. Ett bra initiativ av den som kom på det! Lite kallt första kvällen kanske, men det hindrade inte somliga från att ta sig ett litet dopp!
Hoppas att det blir fler träffar!
Hälsningar Ylwa o Tapio

H

hianders

Guest
Sv: Lumsheden

Hej Ylwa och Tapio och alla andra Lumshedare!! Ja visst var det trevligt och idén kom från mig som Pettssons snabbt hakade på. Gott bröd du bakade som gräddades på öppen eld i slogboden. Vi kom hem, via en trip tilll Valbo, ca 16. Snabb urpackning ur husbilen så nu skall det skrivas resedagbok. Vi kanske ses på träff i Gustafs i vår!! Eller hur Gittan & Bengt??!!

Tack alla för en fin helg!!

Inger & Hasse & Grabbarna Grus

Uffe A-son

HBK Medlem
Kommun
Orsa
HBK-Nr
228
Medlemskap
2025

Jag vill oxå tacka för en helg med trevliga vänner,vi träffas säkert flera ggr.:D
Hälsar Uffe :wink:

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Gokväll

Tack alla för en jättetrevlig träff i Lumsheden..det måste vi göra om!!!!:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Visst var det mysigt framför brasan och äta ute i det fria, även i oktober. Trevligt sällskap o varma kläder gör susen!!

Ser fram emot nästa träff redan.. kankse hos Gittan o Bengt:wideeyed: :wink:

Många kramar till er alla..:)

Kramar från Lotta & Stefan

ps..Det var en superglad LEO som väntade när vi kom hem..och hungrig..:twitcy: :spinny:

Senast ändrad:
F

F.d. 2900

Guest

tack för en kul helg. jättefin plats vid den lilla sjön där man lätt glömmer att det inte längre är badväder. ( oj vad lätt man kan trampa fel,) vi ser fram mot nästa gång , gittan o bengt:cool:

Åke o Wania 65

HBK Medlem
Kommun
Leksand
HBK-Nr
65
Medlemskap
2026

Hej alla som var på träff i Lumsheden, och tack för en trevlig helg! :wink:

Vi kom hem vid 14-tiden, men jösses va fort det blev mörkt ute, tar ett tag att vänja sig, kvällspromenaden i skogen får man göra redan kl 16, annars hittar man inte hem.....

Jag måste berätta vad jag (Wania) gjorde när vi kom hem,
jag råkade stöta till glasskivan som sitter bredvid spisen och den gick i TUSEN bitar, glasbitar över hela husbilen.:( :( :(
Så en liten varning till Inger och Hasse som har en likadan bil - akta glasskivan!

Vi ses!
Wania och Åke

Hundar på väg.JPG

H

hianders

Guest

Upps!!!!!!!!! Du menar den över diskhon?!! Yes, vi skall vara försiktiga, promise!!!! Hur kan sådant hända?? Vi har hört talas om folk som glömt en gasollåga på spisen och lagt ner glasskivan men över diskhon??

Lycka till med att hitta alla glasbitar och släpp inte in Frasse o Valle innan ni hittat alla!!! :-(((

Inger & Hasse & Grabbarna

Åke o Wania 65

HBK Medlem
Kommun
Leksand
HBK-Nr
65
Medlemskap
2026

Hej igen!

Nej, jag menar till vänster om spisen, mot ytterdörren!
Konstigt ställe att sätta en glasskiva kan jag tycka!

Kram
Wania

Toppen