• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ludde-reportage i Året Runt

H

hianders

Guest
Tittade igenom svärmors Året Runt innan vi lämnar den till henne och får då se ett reportage kring Annette och familjen. Ett intressant och ett utlämnande reportage!
Inger

Senast redigerad av en moderator:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Ludde-reportage i Året Runt

Hej Inger! När var detta? Kan du säga vilket nummer eller utgivningsdatum?
De var hemma för över ett år sedan och reportaget skulle komma förra vintern. Vi hörde inget av dom så vi förutsatte att det aldrig blev något...
Det vore förstås roligt att få läsa själv....:wub:

/Ludde

H

hianders

Guest

Annette! Nr 5 som kommer ut i handeln den 24 januari tror jag. Svärmor är prenumerant och får den tidigare.

Inger

PS Ja, de borde ju ha meddelat dig när reportaget skulle komma in! DS

Lasse N

FD HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
2634
Medlemskap
2022

Jag fick av en händelse syn på tidningen FOTOSIDAN nr 7 2012. I den har Ludde och några av hennes fotokollegor fina tipps om bla naturbilder. Försök att få tag i den om Du är fotointresserad och vill förbättra dina resultat.
Lasse

Toppen