• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lotteri kanske ?

F

F.d. 52938

Guest
Hej på er allihop !

En liten tanke var att vi kanske kunde ordna med ett litet lotteri för alla medlemmar, tanken var att alla som tex. betalade 10 kr om året samtidigt som betalning sker registreras Hbk nr och vid årets slut genomförs en dragning
med betalandes medlemmsnr i en pott: Tex 1 första pris a 15000 kr ett andra
pris a 10000 och ett tredje pris a 5000 kr under kontrollerade former?
Detta är bara ett förslag! Vad jag förstår så är vi väl över 3000 medlemmar så det måste kunna gå att genomföra rent praktiskt och korrekt ?
Kanske en kul grej, dragning den 23/12 dan före dan!:rolleyes:

:santa-2-icon:
Mvh FraMia 1014

F

F.d. 4754

Guest
Sv: Lotteri kanske ?

Hej.

En annorlunda idé som jag gillar.
Detta lotteri behövs ju knappast för att fånga medlemmar men visst var det en kul grej. Om den är genomförbar vet jag inte, men jag skulle gärna vilja vinna 15000:- i ex.vis dieselcheckar...

Hälsningar
Knausen

F

F.d. 24718

Guest

Dieselcheckar vore mums för måns! :D
(Ialla fall för Dutchy)

F

F.d. 25020

Guest

Kolla först så att det är lagligt annars kan det kosta skjortan,
Mvh 220 Sture

F

F.d. 52938

Guest

:yes:Förlåt men LAGLIGT vadå?
Mig veterligen är det här en klubb : Husbilskubben ! Medlemmarna bestämmer väl allt ?

FraMia 1014

F

F.d. 15719

Guest

Tycker nog att vi ska hålla oss till ämnet för klubben och inte erbjuda eventuella ekonomiska vinster för enskilda medlemmar. Det här är inget pyramidspel!

Jag tror att finns vissa regler för belöningar/ersättningar i pengar inom föreningar - de måste vara bundna i någon form t ex presentkort.

Om man däremot vill ordna nån slags lotteri eller tävlingar med lagom vinster på en träff i en mindre grupp är det väl upp till arrangörer och deltagare.

Det är roligare med prylar som pris - Agne & jag äger nu varsin gräll t-shirt med Camaro motiv, härstammar troligen från 80-talet! Det är kult!

/elisabeth :wink:

Toppen