• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

loggan

maxen

HBK Medlem
Kommun
Haninge
HBK-Nr
161
Medlemskap
2024
Hej!
Jag har undrar. Hur många av oss som har HBK logga på bilen. Vi har inte sett någon som varit ute på vägarna. Själva har vi lyckats byta husbil 3ggr förra året. Nu är vi nöjda och kommer sätta upp dekalen. Hoppas den kommer att synas, den är jätte fin.

MVH
Maxen:spinny:

Anita o Dan

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2027
Sv: loggan

Vi har våra dekaler på både fram och bak och vi tycker också loggan är jättefin.
Men vi kör inte för närvarande, det blir först i april och då ses vi kanske på vägarna eller på någon ställplats.

Hälsn Anita o Dan
:):cool:

Senast ändrad:

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Vi har dekaler "runt om" fram, bak och stora dekaler på långsidorna. :swoon:

Och jag är nyfiken på hur många som sett oss, för alla vi kört om eller mött måste sett den, samt när vi varit parkerade någonstans.

:) Carina

F

F.d. 6238

Guest

Har Du inget nr på taket. Jag menar så Christer kan Se Er, Ifall han skall upp och flyga snart, undrar kurt.
:confused::confused::confused::confused:

F

F.d. 52943

Guest

Jag har ännu inte monterat mina dekaler. Fick först CC-dekalen. Den fäste inte??? Måste det vara plusgrader för att få dubbelhäftande tape att fästa?
Avvaktar våren.

Carina

Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Nej Kurt, vi har inget nummer på taket. Hoppas Christer ser oss i alla fall.

Roland & Viola,
Det bör vara lite varmare för att fästa dekalen, samma sak med dubbelhäftande tape

:)

Gun & Rolf

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
401
Medlemskap
2025

Det är klart att loggan sitter på, både fram och bak eftersom dom syns mycket bättre där än i handsfacket.

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

hej, min man såg här om dagen att HBK-are paserade förbi vårat hus i Åsmansbo han hann ej uppfatta vilket nr det var , han sms-ade till mig direkt på jobbet. Det är kul när man ser någon med HBK-logga. :wub:Mvh

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

Självklart sitter dekalerna på både fram och bak. :yes:

Jag tror man kommer se många HBK:are på vägarna framåt våren och sommaren. Det är ju mer än dubbelt så många medlemmar i sommar jämfört med förra sommaren.

/Per

F

F.d. 6238

Guest

Carina o Gunnar. Jag skulle tro att Christer ser Er ändå. Har hört att han åker lite på sidan ibland och då kan han se Er.
Tror dessutom att om Ni lämnar koordinationerna (eller vad det nu heter) till Ragge Airport så kan Ragge gå upp med sitt plan och ledsaga ner Christer så att han kan landa på Ragges.
Om han skulle uppfatta landningsbanan fort kort, ja då kan han landa på Raksträckan. (Det förutsätts naturligtvis att jag inte kan raka mig den dan på raksträckan) Skulle denna också uppfattas som för kort då får vi ta till plan B. Men detta är endast av Säkerhetskäl.

Då får han landa på LÅNGSTRÄCKAN. Och om jag är rätt informerad är det endast Susanne som utfärdar dessa tillstånd. Gäller dessutom bara på Husbilsklubbens.ses Årsmöte. (Tror Du Christer skall landa den dan) ???!!!???
:confused::confused::confused::confused::twitcy::twitcy:

Senast redigerad av en moderator:
M

mikkis

Guest

Våran dekal sitter Vänster bak....
har tyvärr inte satt nån dekal fram !
/
Mikkis

Senast redigerad av en moderator:

Carina

Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Synd att vi inte var i bilen då, det var väl när vi inhandlade danska dryckesvaror.

:) Carina

Senast ändrad:
F

F.d. 839

Guest

Hejsan Maxen,

Fram och bak men skulle också vilja ha en större på sidan ;)

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Nu har bilen blivit vårfin och det är bara att vänta på Påsken då den ska ut på premiärtur.

IMG_0242_resize.jpg
Logga och siffra bak

IMG_0247_resize.jpg
Liten logga på sidan

F

F.d. 14038

Guest

Hoppas du har plats för skidor då, ty det ska visst äntligen bli vinter så skidor är inte dumt om du ska ut.

Snygg bil har ni dock så vi får hoppas att det inte blir för jäv--ligt väder om ni nu åker ut trotts väderleksrappoerten som kom ikväll.

Kör lugnt så går det nog bra.

Hls Laika.

F

F.d. 29787

Guest

Loggan ligger fortfarande kvar i skrivbordslådan ,av förklarlig anledning.

Mvh.

Toppen