Hasse P
HBK Medlem
Alvarligt talat, hur är det med klubben, finns det någon uppvaktning i form av skrivelser till olika föreningar och departement,jag tänker närmast på frågor som rör drivmedel, skatter , hur det ser ut i framtiden på motor sidan, jag vet att det är bil industrin som tar fram dom nya motorerna för framtiden, men man är ju lite nyfiken på vad stadsmakten ser på (onödigt bilåkande), sen är det nya förslag på stadstullar för trafiken. Får vi sen som löken på laxen Privat medfinnansiering av vårat vägnät, vad har man då kvar i plånboken? - när bilskatten, vägskatten,stadstullskatten,mm är betald?
Vad jag menar med föreningar är, typ Motormännen b.l.a som då inte jag har hört så mycket av i den här debatten?
Men man kanske ska göra som strutsen? man slipper ju i alla fall höra om skiten där under sanden.
Tjinge Ling Hasse P
Vad jag menar med föreningar är, typ Motormännen b.l.a som då inte jag har hört så mycket av i den här debatten?
Men man kanske ska göra som strutsen? man slipper ju i alla fall höra om skiten där under sanden.
Tjinge Ling Hasse P