• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

LMC Husbil

Kung25ST

FD HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
15220
Medlemskap
2022
Hej, funderar på att köpa en LMC 643G årsmodell 2011. Någon som har erfarenheter av detta märke och modell?

Rusken

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
4874
Medlemskap
2024
Sv: LMC Husbil

Hei!
Ingen erfaring med LMC, men jeg har bestilt en ny alikevel. LMC er jo kjent merke og har godt renome. Skal være en kvalitets husbil. Så liker du den og prisen er akseptabel, så løp og kjøp.
:)

Draumur

FD HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
4788
Medlemskap
2023

Är inne på min andra LMC. Bytte 2013. Min erfarenhet lutar åt det positiva hållet. Det har inte varit några större problem varken på den förra eller nuvarande. Annars skulle jag inte bytt till samma märke. Dom har en bra grundutrustning. Och hyfsad finish för det priset. Varumärket ingår i Hymerkoncernen och har rätt mycket utrustning gemensamt

Thomas o Karin

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
6008
Medlemskap
2026

Vi har Breezer Black Selection 723 och är jättenöjda med den, kört 500 mil och inget strul än så länge

Toppen