• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

LMC Breezer Lift H737

Anna och Claus

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
13979
Medlemskap
2024
Hej, vi har beställt en LMC Breezer lift 737 och till det 150 hk motor, nu har Tyskland gjort fel och vi kan få en LMC med 130 hk och kompensation. Räcker 130hk?
A:wideeyed:
Anna och Claus

ejerblom

FD HBK Medlem
Kommun
Hjo
HBK-Nr
8422
Medlemskap
2023
Sv: LMC Breezer Lift H737

Vi har en I tec 590 syskon till LMC med 130 hp motor. Vi upplever att motorn räcker till mer än väl. Har kört till Spanien flera gånger på olika vägar. Därutöver är vi mycket nöjda med HB, bra kvalitet på bo delen.

Thomas o Karin

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
6008
Medlemskap
2026

Vi har en breezer 727 -13 med 130hk jag har inte upplevt något negativt med den motorn, blir bara piggare o piggare ju mer vi kör, har kört 180 mil än så länge
Hade 150 Renault innan och upplever ingen saknad av dessa 20 hästar

Anna och Claus

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
13979
Medlemskap
2024

Vad glad jag blir, annars hade vi fått vänta till januari :( och alla våra resor skulle gå .........
Vi har redan planerat resa till Lübeck i samband med leverans av husbilen första advent, till Italien i slutet av december, nyår i Verona och några skiddagar i Canazei på vägen hem för att prova åka Dolomiten super ski.
Anna och Claus :wub:

ejerblom

FD HBK Medlem
Kommun
Hjo
HBK-Nr
8422
Medlemskap
2023

Glömde att säga lycka till med den nya bilen. Vi har varit och tittat på en ny Explorer som motsvarar det som vi är ute efter. Fördelar; låg tjänstevikt, hög lastvikt och utmärkt kvalitet.
Ett bra bemötande hos husvagns Svensson i Lidköping.

Anna och Claus

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
13979
Medlemskap
2024

Vi har haft problem med värme :swoon:
en hel gasolflaska gick på 5 dagar fast vi var el kopplade. Efter många dagar ringde Claus till Alde och de sa att det kunde vara temperaturgivaren, vi ringde till Tomelilla och fick snabb en ny temperaturgivare :yes:. Det visade sig att vi inte hade ngn temperaturgivare i husbilen:wideeyed:

Toppen