• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tips Ljud men svart bildruta

ILoR

HBK Medlem
Inlägg
139
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
20915
Medlemskap
2024
Samsung TV 50" som vid återstart efter 1 timma avstängd, inte ger någon bild, bara ljud. Växla mellan kanaler fungerar. Den röda dioden lyser vid stand by och slocknar när ljudet hörs. Nya batterier i remoten.
 

Micke & Annika

HBK styrelse suppleant
Admin medlem
Inlägg
442
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
29444
Medlemskap
2024
Pr
Samsung TV 50" som vid återstart efter 1 timma avstängd, inte ger någon bild, bara ljud. Växla mellan kanaler fungerar. Den röda dioden lyser vid stand by och slocknar när ljudet hörs. Nya batterier i remoten.
Prova gör den helt strömlös 10 minuter. Dra ut strömsladden.
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
4.122
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Marksänd antenn, parabol med F-kontakt eller kabel? Någon form av extern box? Samsung har ofta en samlingsbox för inkommande enheter. Kolla om den kontakten har glapp i boxen. Dvs den kontakten som går från boxen upp till TV:n.
 

ILoR

HBK Medlem
Inlägg
139
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
20915
Medlemskap
2024
Marksänd antenn, parabol med F-kontakt eller kabel? Någon form av extern box? Samsung har ofta en samlingsbox för inkommande enheter. Kolla om den kontakten har glapp i boxen. Dvs den kontakten som går från boxen upp till TV:n.
Inga xtra grejer
Antennsladd från takantenn och sladd för elen. Reserven från förrådet, 32", fungerar ua.
 

Opus 52

HBK Medlem
Inlägg
97
Kommun
Bengtfors
HBK-Nr
27508
Medlemskap
2024
Har du Mät så du har 12 volt fram till TV
jag fick problem med ett relä som ej drog i bland
Och fick då 10 volt fram till TV
 

ILoR

HBK Medlem
Inlägg
139
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
20915
Medlemskap
2024
Har kollat den sidan, men ingen hjälp där heller. Mitt besök hos leverantören slutade med att jag beställer hemservice från Samsung. Kanske går att "väcka" Tvn med laptop och HDMI kabel. Skall prova imorron.
 
Toppen