• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Liten vårresa till Spanien och Frankrike.

F

F.d. 29862

Guest
Visst fick vi uppleva både vår och litet försommar. Efter efter tre veckor i Spanien så var det tänkt att kryssa litet med fricamping i Frankrike. Tyvärr råkade Ann-Charlotte redan första dagen i Frankrike, Trebés, vid Canal de midi ( platsen har stängts tyvärr! ) ut för en elakartad infektion/inflammation: efter läkarbesök med efterföljande medícinering, 8 dagars kur föreskriven, gav vi upp och kortade resan till en veckas kryss över Centralmassivet, Loiredalen och sydtyskland och så hemma igen.
Vi såg bara till en HBK.are och han var inte särskilt intresserad av vare sig hälsa eller byta något ord och det får man ju respektera, men när man snabbt möts på vägarna är min erfarenhet att folk gärna hejar, men hamnar man på samma plats finns inga tecken på att ta kontakt...
Har andra samma erfarenheter?
Länge leve bobilsfolket!
LACH

F

F.d. 14497

Guest
Sv: Liten vårresa till Spanien och Frankrike.

hej
hoppas detta bara var en engångföretelse, annars vore det inte bra.

Toppen