• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Liten röd lampa med knapp under ?

F

F.d. 16448

Guest
Chassiefabrikat: Ford
Årsmodell Chassie: 2002
Husbilsfabrikat: Ospecificerat
Årsmodell Husbil: 2002
Ämnesområde: Elektronik
Jag hämtade min husbil i lördags och såg att till höger om ratten nedanför sitter det en liten rödlampa som blinkar emellanåt när man kör eller står still. Under den sitter en liten svartknapp ?? Någon som sett liknande eller kan tänkas veta vad det är (frågade importören och han visste inte heller ?)

Tack på förhand

/Niklas Österman

P

PAM 97

Guest
Hej vi har en adriatik där sitter en röd lampa med knapp under, den finns där om du har ett larm kopplat eller som i mitt fall lyser den till när jag inte har kört in trappsteget när jag startar och steget åker in, kan det vara det??

Pelle

F

F.d. 16448

Guest
adriatik skrev:
Hej vi har en adriatik där sitter en röd lampa med knapp under, den finns där om du har ett larm kopplat eller som i mitt fall lyser den till när jag inte har kört in trappsteget när jag startar och steget åker in, kan det vara det??

Pelle

Tack för ditt svar pelle ! Jag har ett ford orginal larm installerat i den kan det vara till de ?? Vad är knappen till för ?? Jag har inte elektriskt steg utan manuellt så det kan inte ha med det att göra.

Toppen