• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lite trångt, men spännande!

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025
Sv: Lite trångt, men spännande!

Ja, det ser spännande ut. Jag gillar men inte hustrun. Jag har farit in på småvägar ibland och nästan blivit fast. Backa 2 km är sådär på liten trång väg. Har snökedjor med på sommaren också som då kan förvandlas till terrängkedjor. Inte behövt på sommaren ännu men hustru känner sig tryggare och ger mig lite friare tyglar att upptäcka vad som finns i änden på småvägar. Ibland kan ju GPS:n visa sämre väg än nödvändigt också.

Jonas & Cina

FD HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
4276
Medlemskap
2022

Ja det kan vara spännande att åka som gpsen tycker också.
En gång tyckte gpsen att vi skulle ta en genväg över en nästan
obefintlig väg rakt ut på en åker så att vi tjänade ett par hundra meter.
Vi vände halvvägs ut på åkern och upptäckte då några förvånade bönder stå och titta på oss.
Tänkte nästan hissa ner rutorna och skrika med tysk brytning - Allemansrätten, allemansrätten !

S

Sören-6830

Guest

Vet inte om någon varit i den lilla stjärnformade italienska staden Palmanova. I så fall har ni sett infarten genom de eleganta murtornen som inte ser ut att rymma en husbil, men det går att komma igenom, om nu någon skulle besöka staden.

TeknikLasse

HBK Medlem
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025

ca 1cm över på vardera sida utom på ett ställe där speglarna tog i lite lite. :)

F

F.d. 52943

Guest

Backspeglarna brukar väl vara infällbara ;)

Toppen