• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lite tankar

F

F.d. 58548

Guest
Hej!

Anita och jag har varit ute och kört en hel del nu. Vi har sedan Nyåret varit ute i 84 dygn med husbilen. För vår del är det livet vi njuter varje dag vi har möjlighet att vara ute.

När vi är ute och kör och ser en Hbk:are, så försöker vi komma i kontakt med dem. Oftast är det en positiv kontakt. Vi har lärt känna många positiva och trevliga människor.

Vi har ända sedan vi gick med i klubben gått fram till andra medlemmar och talat om vem vi är och var vi kommer ifrån. Det brukar bli en del samtal om livet i husbilen och om klubben, oftast är man mycket positva till livet i husbilen och med klubben.

För mig som ny i styrelsen har det varit lärorikt att lära känna sån många trevliga personer och höra deras åsikter. Det har också varit viktigt att få lyssna på vad medlemmarna har att förtälja.

För oss har det varit viktigt att fortsätta med den positiva syn och andan i klubben såsom vi blev bemöta vid vår första träff, som var årsmötet i Floby.

Leif & Karin

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
1667
Medlemskap
2025
Sv: Lite tankar

Med den fart som klubben växer så kan vi väl snart inte kalla oss "nya medlemmar" längre,
men vi vill i alla fall säga att ni lyckas leva upp till er målsättning - att få oss nya medlemmar
att känna oss välkomna! Fortsätt så, och så hoppas vi att vi ses snart igen!
mvh Leif och Karin

Toppen