• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Lite förvånad...

M

Matts Torebring

Guest
I helgen hade vi vänner med oss ut i husbilen som absolut ville bo på en Campingplats (av personliga skäl). Vi har kört förbi Krono Campingen ***** i Lidköping åskilliga gånger. Nu svängde vi in och fick en bra plats för en natt för 250:- utan el.

Sällan eller rättare sagt aldrig har jag varit på en Campingplats som varit så enormt välskött, servicehus av sista slag och välskött in i minsta detalj. En minigolfbana som jag inte ens sett på vykort, så läcker var den.

"Vi i vår klubb" fyller flera spalt km om Ställplatser för husbilar. Inne på denna Campingplats stod mängder med husbilar. Jag kunde inte ana att så många med husbil bor på en Campingplats. Denna gången förstår jag er alla som bodde där inne, för det var riktigt läckert. När vi kom till Ställplatsen i Spikens Fiskehamn kände jag mig mer fri och hemma ändå. Mvh Matts Torebring
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen