Det begrenser utvalget sterkt, men N+B Flair kom med dobbelgolv og Alde vannbåren varme allerede i 1994. Eura hadde dobbelgolv og luftvarme på den tiden. Dette minner meg om vår egen jakt på drømmebilen i 1999, hadde en eldre Hymer før dette og vi hadde fått endel klare ønsker i løpet av 4 år. Dobbeltgolv og vanntanker i "kjelleren" var pri 1. Vannbåren varme var og høyt på ønskelisten, Helintegrert med isolerglass i siderutene foran var og ønskelig. Fant at det var kun N+B og EuraMobile som hadde det meste, bodde i Norge den gangen og på campingmessa i august gikk vi grundig gjennom de biler som var der. N+B Flair 6700 tikket alle bokser, Eura hadde luftvarme.
Våren 2000 solgte vi huset og kjøpte en leilighet, med noe frigitt kapital ble det tid for å handle. Men pengene ville ikke rekke til en ny bil så vi jaktet på en brukt, endel på det ble at vi kjøpte den Flair 6700 iLTA som ble vist på campingmessa. Hadde denne i 8 år før vi fant vi ville ha enkeltsenger og byttet til en Flair 8000 iCEB - denne hadde vært utstillingsbil på fabrikken, men ellers ny.
For de gamle Flair så var 6000 serien biler mellom 6 og 7 meter lange. 7000 serien rundt 7 meter og 8000 serien 8+ meter. Under 6 meter må en til 2002 og N+B Arto 59G - denne modellen snek seg like under 6 meter frem til 2004 da den vokste med 15 cm.
Misstänker att det blir svårt med <6m och förmodligen maxvikt <3500Kg?