F
F.d. 53358
Guest
Man tror inte sådan ondska finns, åtminstone inte i Sverige.
En ung vacker 17 årig flicka, brutalt mördad.
Man gråter.
Man gråter.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Man tror inte sådan ondska finns, åtminstone inte i Sverige.
Man gråter.
Ondskan kommer inte in ..ondskan finns ibland oss,varje dag....även hos dig och mig....Tyvärr låter vi ondskan komma in numera....
Ondskan kommer inte in ..ondskan finns ibland oss,varje dag....även hos dig och mig....
Ondskan kommer inte in ..ondskan finns ibland oss,varje dag....även hos dig och mig....
Sådan ondska finns bara hos ett fåtal människor och dessa bör låsas in så de aldrig får chansen att göra om. Tyvärr råkade Lisa ut för en eller två av dessa monster. Engela råkade ut för en annan.
Kommer att tända ett ljus kl 20 00, tillsammans med många andra, för Lisa.
Som två odjur så brutalt mördade.
Men engla råkade ut för ett monster som inte kom "in"
Hur länge till sitter han inne?
Finns det straff nog för förövarna?
Förr var ett mord en sensation, numera sker det dagligen.