• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Limhamn just nu..

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Rapport från Limhamns småbåtshamn...vi har avnjutit en god middag, löst korsord i Kalle Anka som inköptes på Statoil vid Hlmle, Varberg. Det tjuter av vinden, vi ser att trafiken går relativt sakta på Öresundsbron, den var ju tidigare idag avstängd för trafik.
Nu är det läggdags, och jag funderar på om jag ska ta en Postafen, husbilen gungar rejält av vinden, känns ungefär som när man åker nattåget till Kiruna...:msn_wink:

Ha en skön Trettonhelg alla HBK:are hälsar Ludde med familj!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Limhamn just nu..

God morgon!
Vi träffar Roland idag på fm, vi ska köra vägen om honom och hämta upp lite grejer! Jag ska hälsa honom så gott!
sedan rullar vi vidare mot Ystad.
Vi har sovit gott i natt, blev gungade till sömns! Tur man är van att använda öranproppar på nätterna, för det tjuter fortfarande av vinden ganska mycket därute.

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej Ludde!
Kör försiktigt det kan vara halt.
Skall du ner till reningsverket & kolla om där flutit iland bärnsten efter stormen?
mvh.

F

F.d. 50036

Guest

Hej "Ludde" och hela familjen...

Är lite avis på er skulle varit kul att vara ute med bilen nu när vädret är bra(utan snö) men jag fortsätter att planera för våren då skall det bli åka av.

Var i eftermiddags hos PR-husbilar var nästan som i Ullared packat med folk. Kul att kolla på bilar och se om man kunde hitta någon finess som man kunde göra i sin egna bil men som vanligt svårt när man åker Argos, den är ju redan perfekt! Köpte i allafall en filterkanna till pra pris och en present till kompisen som åker till Spanien på söndag.

Önskar er en fortsatt härlig resa och kör lungt om halkan slår till.

Hälsningar Torbjörn med familj :bye::bye::bye:

Sten-Åke o Maisy

HBK Medlem
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
1130
Medlemskap
2025

Vi var också på PR Husbilar i eftermiddags men såg inte er där ,vi åkte hb dit.
Nu står vi i Trollhättan vid slussarna, det är jätte mysigt med alla lampor som är runt kanalen.
Vi kommer att fortsätta till Skara i morgon, och titta på revyn på Rosers Salonger.

leif46

HBK Medlem
Kommun
Habo
HBK-Nr
2207
Medlemskap
2025

Hej på er. Är inte avundsjuk på er kom till Lanzarote idag 23+ men om 2 veckor är till tillbacks till verkligheten. Så håll ut dä blir bättre.Hus ilen kommer ut i april-12

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Vi var också på PR Husbilar i eftermiddags men såg inte er där ,vi åkte hb dit.
Nu står vi i Trollhättan vid slussarna, det är jätte mysigt med alla lampor som är runt kanalen.
Vi kommer att fortsätta till Skara i morgon, och titta på revyn på Rosers Salonger.

Hej, vi åkte därifrån i morse till ystad, och står nu hemma hos goda vänner!
Ha det gott ni också,
/Ludde

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

hej sten-åke var det dej som jag pratade med om över last i den stora rapidon 3axlad, håkan

Toppen