• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lift till stockholm från årsmötet

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Hej
Jag (Lovisa) ska på kurs i Stockholm under nästa vecka och plan finns att ta tåget från Nyköping.

Kom att tänka på att kanske finns någon trevlig stockholmare på årsmötet som kan erbjuda mig skjuts till "stan"? (eller pendelstation i utkanten)

Hälsningar Lovisa

Lodjuret

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
651
Medlemskap
2025
Sv: Lift till stockholm från årsmötet

Synd Lovisa att Internet fungerade så dåligt för oss på årsmötet, du hade alla gånger fått åka med till Sthlm (du gick förbi vår husbil ett antal gånger) om vi bara sett din förfrågan,

Hälsningar "Glada Hudik" bor som mellanlandade I Sthlm,
Lennart

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: Lift till stockholm från årsmötet

Tack!!

Internet fungerade dåligt även för mig! Så jag förstod att inte så många var ute på nätet när det var så trögt. Jag hittade 1672! Trevliga Birgitta och Lars-Åke !!

Så "problemet" löstes tämligen snabbt ändå.

Tack Birgitta och Lars-Åke för skjutsen och även
Trevlig samvaro och lunch!

På torsdag åker jag flyg hem till Halmstad igen! (ny direktlinje Arlanda - halmstad )

Lovisa

Toppen