• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Leveranskontroll och service.

F

F.d. 29865

Guest
Hej ALLA glada H-bilsåkare.
Läser med stort intresse det mesta som dryftas under markisen.
Det måste vara tråkigt att inte få den "after sales service" som borde vara en självklarhet vid summor som dessa bilar har. Själv måste jag få ge grabbarna på Caravan & Marin i Valbo, Anders och hans grabbar, Hasse inräknad, en eloge för att alltid ställa upp. Hämtade en ny Adria S680ST -09 och har fått allt jag kan begära och lite till. Har dock fortfarande problem med antennen men den kommer att bytas ut i nästa vecka. Ville bara säga detta för att jämna ut vågskålen något. Det finns också bra billeverantörer.

Vi ses på vägarna, 3555.
;)

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024
Sv: Leveranskontroll och service.

Hej!

Har samma erfarenhet av Forsbergs i Hyssna!

Kanonservice!!

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Har nämnt det tidigare men det tål att upprepas. Holiday Husbilscenter i Löddeköpinge har också kunden i centrum.

Det är rätt att vi måste ta fram alla de goda exemplen också, annars vågar väl ingen skaffa husbil igen!

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2024

Ja - De goda exemplen behöver lyftas fram oftare. :)
Vi fick ett BRA bemötande av Uno på Stendahls Bil i LillaEdet när vi köpte vår Plåtis där i vinter - de har bla Laika.
Vi har köpt våra 2 husbilar "osett" och inte blivit besvikna nån gång.

F

F.d. 4220

Guest

Kanonservice!!
Kan bara hålla med.
De ställde t.o.m upp så att en mekaniker följde med ut och kollade på vår kyl när vi hade problem under Elmia i höstas!

//Stefan

F

F.d. 25023

Guest

Bengt i Örkelljunga har alltid hjälpt till korrekt, snabbt och rätt med de små problemen vi haft, inget knusslande med ersättningar eller andra bortförklaringar.

Men jag tror att även bilens tillverkare och deras attityder för AfterSales-service påverkar saken.

Av erfarenhet vet jag att hur säljarens lokaler är ordnade, städade och överhuvudtaget skötta avslöjar säljföretagets innersta vilja och kompetens för kundservice samt även för det tekniska.

Hälsning med 30-år på service-/serviceinköpsyrke
jyrki

F

F.d. 53074

Guest

Jag vill gärna passa på att nämna BP:s Husvagnsservice i Kristinehamn. Kan inte tänka mig bättre bemötande; snabbt, effektivt och inte minst kul!

Kjell :D:D:D

F

F.d. 1649

Guest

Hej!

Kanonservice!!
Hej.Det stämmer säkert om Du har köpt bilen där annars får man ingen service .Har en Concorde men på fabriken får man snabb och bra service fast man inte har beställt tid.har varit dit 2 ggr på resa från Spanien.
Mvh Jan-E

Toppen