• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lektyr när man är offline

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Om man vill ha lektyr på resande fot utan att vara uppkopplad mot nätet och har appen Ztory eller Readly kan man ladda ned valda magasin och utgåvor redan på hemmaplan.

De tidningsmagasin som laddats ned kan sedan läsas i lugn och ro utan att man behöver koppla upp sig (offline). Eftersom det finns drygt 5000 nummer borde man ha lektyr under lång tid eller så långt plattans minne räcker.

image.jpg

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025
Sv: Lektyr när man är offline

Jag nappade direkt på detta efter att jag läste ett tips här på forumet.
Jag valde Ztory.
Helt suverän tjänst på surfplattan, och klart prisvärd, mindre kul för tryckeribranchen.
Jag är riktigt nöjd med idén och rekommenderar att "prova på".

F

F.d. 52943

Guest

Om man gillar böcker kan man dessutom låna E-böcker på biblioteket (utan kostnad).

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Helt suverän tjänst på surfplattan, och klart prisvärd, mindre kul för tryckeribranchen.
Jag är riktigt nöjd med idén och rekommenderar att "prova på".

Visst är det en bra tjänst, ibland undrar man om man drömt alltihop!

Toppen