• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

LED-lampor

jonils

HBK Medlem
Inlägg
82
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2043
Medlemskap
2024
Jag undrar om ngn vet varför det är sådan prisskillnad på lampor i tyskland vs sverige, I tyskland kan man handla dom på Ebay för1-4 EURO, men i sverige finns inget under 100 lappen/st. mvh kent
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: LED-lampor

I Sverige har du som forbruker en lovbestemt reklamasjonsrett, glem dette ved kjøp via e-bay i Tyskland. Desverre så er det en feilfrekvens på LED lamper, svenske utsalg må ta høyde for reklamasjoner.
 

holiday

HBK Medlem
Inlägg
197
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
4882
Medlemskap
2024
Sv: LED-lampor

Hej!

Titta under gruppköp här på forumet Bengt åke Linder håller i gruppköpen jag med många andra har köpt till tysklandspriser och jag är jättenöjd har bytt i hela husbilen till en bråkdel vad det skulle kostat i Sverige. Jag valde varmvitt ljus och en led lyser bra mycket bättre än en 10 watt halogen.

Mvh Bert
 

Anne & Klas

HBK Medlem
Inlägg
1.808
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
7412
Medlemskap
2024
Sv: LED-lampor

Har just köpt och installerat ledlampor med varvitt ljus.
Köpte över ebay till det facila priset av €11,50 plus porto 1,99 vilket gör €13,49.
Priset var inte för en lampa utan för 10 st med G4 fattning
 

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Sv: LED-lampor

Jag var med på ett gruppköp från Tyskland ordnat av Bengt-Åke Linder, och alltsammans funkar till 100%. Jag beställde 2 olika typer av ledlampor tror det var 12 lampor totalt, ledstripes och en kopplingsdosa med fjärrkontroll till denna. Kommer inte ihåg vad jag betalande med det var en bra bit under halva priset om jag skulle köpt detta i Sverige.

//Tommy
 
F

F.d. 50195

Guest
Sv: LED-lampor

Köpte mina ledlampor via klubbens samköp genom Bengt-Åke Linder, fungerade hur bra som helst, monterade dem i helgen, även det blev hur bra som helst.
Priset kom jag inte ihåg, men billigt var det i alla fall vill jag minnas.:D
 
Toppen