• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

LasseG anmäler sig!

LasseG

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026
Hallåj!

Har smugit omkring här länge nu och tyckte det var dags att bli medlem!
Har åkt husbil i några år och hunnit avverka två. Är just nu, ofrivilligt mellan husbilar men hoppas på att få vår nya Rimor Europeo 69P inom några dagar!
(Ca 6 veckor försenad...)
Började för några år sen med en GMC Midas 190 -76, en äkta kanadensisk RV! Hade den i ett par år och insåg att det var schysst med husbil så vi skaffade en Rimor Europeo NG10P -02 som vi åkt i ett par år nu. Det var egentligen inte tänkt att vi skulle köpa en ny redan, men vad gör man när man råkar hitta en man vill ha! :) Åker annars även H-D, både jag och hustrun, och spelar rockenroll i coverband mm så det blir en hel del resande. Ganska skönt att ha övergivit långresorna på hoj med tält till förmån för husbil dock, man är ju inte 40 längre! :D Lägger upp lite bilder så småningom! Hoppas på många givande konversationer och bekantskaper!

//Lasse

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024
Sv: LasseG anmäler sig!

:music-icon::music-icon::music-icon:Välkomna!:music-icon::music-icon::music-icon:

Och lycka till med den nya bilen!​

F

F.d. 50106

Guest

:yes: välkommen till klubben

önskar skaldjur

F

F.d. 2692

Guest

Välkommen till klubben, då har vi ytterligare en medlem i HBK's rockorkester!! Hoppas vi syns på en träff.

F

F.d. 7

Guest

välkommen till klubben, och hoppas den nya bilen kommer snart så ni får ut och åka:)

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Puh..., nu har vi två rockers förutom poeten! Pallar vi det? :cool:

...bara skoj, bara skoj! Jättekul att ha dig med Lasse W, Janne Ekan börjar bli lite sliten. :D

Krister N

PS! Sluta sura nu Jappe..., jag bara skojade! :D

F

F.d. 12812

Guest

Välkommen i en superbra klubb! Tycker vi, som redan efter att bara varit medlemmar ca 1 mån, haft mycket nytta av alla HB- medlemmars kunskaper.
:spinny:

F

F.d. 25112

Guest

Hej och välkommen Lasse.... har en snarlik "resa" bakom mig. Kör fortfarande hoj och lirar ibland men kan nu uppskatta bekvämligheten med husbil. Tältperioden är över....! JanneoLotta

Toppen