• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lasse & Jocke meckar med RC-plan och cyklar!

F

F.d. 8656

Guest
Tänk att få låna pappas cykelverkstad full med verktyg... Grabblycka? :)

IMG_0866.JPG

Men pappa får hjälpa till lite...:D

IMG_0868.JPG

Nya batterier är på G om jag förstår det hela rätt, sen är det bara att tuta & flyga... :twitcy:

IMG_0871.JPG
IMG_0873.JPG
IMG_0875.JPG
IMG_0872.JPG

Jocke tycker nog att det är roligare med flygplanen än med att mecka cykel, men lite skoj måste han nog tycka att det är då han igår blev klar med sin egna cykel som han plockat ner i småbitar, gjort i ordning och satt ihop igen. Bra jobbat!! Nylackad i silver och guld. :D

Lasse han är en sådan 1000-konstnär... cyklar, flygplan, datorer, tekniska prylar över huvud taget är han en stjärna på. Han fixar allt man behöver hjälp med. Alla vi tjejer som har en "sån här hjälte hemma" som alltid kan fixa allt, visst är de guld värda?!?

Bamsekram till alla er där ute i avlånga Sverige!

F

F.d. 5106

Guest
Sv: Lasse & Jocke meckar med RC-plan och cyklar!

RC plan är bland det roligaste som finns
dance3.gif

Flyg fort och lågt
crazy_pilot.gif

petterssonbj

HBK Medlem
Kommun
Tibro
HBK-Nr
5111
Medlemskap
2025

Hej

Tjäner mig som en sån fixare också, men det är inte alltid uppskattat hemma
Frugan känner att hon aldrig får något nytt, det sista jag hittade på var att vända på tyget till villamarkisen längst in var det aldrig använt så där sprack det också med lite nya färger.

Hälsningar P zon

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Nesten som Reodor Felgen - kjent sykkelreperatør og oppfinner i Flåklypa, Lasse har en fordel - han har Emma :D

Toppen