Håkan o Britt
HBK Medlem
går det att använda larsen cognac till toddyn eller skall man låta bli hittade en gammal flaska i skåpet ca 30år gammal kanske best att hälla ut det????,, mvh håkan
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
går det att använda larsen cognac till toddyn eller skall man låta bli hittade en gammal flaska i skåpet ca 30år gammal kanske best att hälla ut det????,, mvh håkan
den var inte så dum ganska mild ,lite förvånad vad jag mins av konjak var lite för starkSlösa inte bort dessa gyllene droppar på toddy. Är bara förslutningen OK bör det vara prima vara.
Mvh
Harry Hymer
Tyvärr är det så, att både konjak och whisky bara åldras så länge dom lagras på fat. När dom hamnat i flaska, så händer det ingenting med dom. Den åldern som anges på flaskan, är den som gäller.
Sen finns det ju metoder att fuska, men det ska man inte göra med en Larsen....
Calle
Lustiga flaskor du har.....Calle!
När väl godsakerna hamnat på flaska...tar dom slut fortare!!
//Tommy