Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jadu Bussjeppe, va ska du ha larmet till, om nån snor bilen? Om det brinner när du sover? Inbrott? Gasläckage? Det är farligt att leva man kan dö, var rädd om dig. Förlåt inget svar på din frågaJag har tänkt skaffa larm till husbilen men ej för invecklat till humant pris som fungerar bra.
Är det någon som har vet skap om larm. Vore tacksam om jag kunde få bra tips.
Hälsningar Bussjeppe
Ja du! Det gav ju inga tips till den som ställer en fråga.Jadu Bussjeppe, va ska du ha larmet till, om nån snor bilen? Om det brinner när du sover? Inbrott? Gasläckage? Det är farligt att leva man kan dö, var rädd om dig. Förlåt inget svar på din fråga
Har haft Defa larm i 3 bilar,fungerar fintJag har tänkt skaffa larm till husbilen men ej för invecklat till humant pris som fungerar bra.
Hälsningar Bussjeppe
Hej, vi hade i förra husbilen YachtSafe, egentligen ett båtlarm. Inte det billigaste men bra. Dels vanligt larm, rörelselarm, position, temperatur samt laddning. Uppkoppling via internet så vi kunde kolla via mobilen.Jag har tänkt skaffa larm till husbilen men ej för invecklat till humant pris som fungerar bra.
Hälsningar Bussjeppe
Precis, och det ligger bara ett par år bort.Viktigt att inte skaffa ett larm som bara använder 2G/3G. Dessa släcks ned om några år.
Var väl lite därför jag bad om ursäkt på slutet. Har testat lite olika larm, jättebra larmade för katter som gick förbi, fåglar, kringflygande sopor mm. Ibland är det skönt att bara sova.Ja du! Det gav ju inga tips till den som ställer en fråga.
Tror dom flesta som vill ha larm vill ha ett skalskydd när man sover.
Här finns en uppsjö av larm, titta på ett huslarm som går på 12v, där inget abonnemang ingår
Hej, jag installerade ett billigt larm, som jag styr via en mobilapp. Har fungerat utmärkt, Lite pyssel var det. Larmets sensorer är trådlösa Beskrivning finns på länken:HomeSecure?Var väl lite därför jag bad om ursäkt på slutet. Har testat lite olika larm, jättebra larmade för katter som gick förbi, fåglar, kringflygande sopor mm. Ibland är det skönt att bara sova.
samma här är väldigt nöjd !Har haft Defa larm i 3 bilar,fungerar fint
Billarm DEFA DVS90
Billarm. Universalt billarm från DEFA! Passar till alla bilar, med eller utan fjärrkontroller, analog eller CAN-BUS-anslutning.DVS90 är ett av marknadens mest fradioteknik.se