F
F.d. 10803
Guest
Hej. Är det någon som har mail och web adressen till Laikas Fabrik i Italien.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Laika Caravans S.p.A. | contatti | ContattiHej. Är det någon som har mail och web adressen till Laikas Fabrik i Italien.
Har försökt med dom och beställt sedan ett år tillbaka men har inte fått något ifrån dom, därför vill jag vända mig direkt till Laika i Itallien, men tack ändåKolla med Stendahls bil i Lilla Edet de ha det säkert de är de som tar in laika i sverige, är själva Laika ägare
Tack för adressenSer att Tommy & Mona redan gett adressen, här kommer den i alla fall en gång till.
Laika Caravans S.p.A. | Home Page
Hade en Laika för ett år sedan som jag beövde nya dekaler till . ingen kunde skaffa fram sådana i sverige, tog då kontakt med fabriken i Italien.Jag skrev ett mail på engelska ,efter tre dagar kom ett svar på svenska att dekaler var på väg och innom en vecka låg dom i brevlådan utan kostnad Det kallar jag bra.
Henry
Har beställt ifrån dom för ett år sedan men inte sett några delar ännuProva med: Stendahls Bil AB i Lilla Edet. Dom är auktoriserad leverantör av Laika. Telefon: 0520 528 314.
Jag håller inte med om detta. Min erfarenhet av Stendahls Bil är att dom har ett vänligt och hjälpsamt bemötande. Allting brukar lösa sig utan problem.Håller med dig, det finns ingen bra återförsäljare här i Sverige: är Laikaägare sedan år 2002, fixade delar själva delar direkt ifrån Italien innan Hymer köpte upp Laika