• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ladies Night i Jönköping 6/10 ställplats ??

F

F.d. 3753

Guest
Vi, dottern o jag, planerar att åka och se Ladies Night i J-köping helgen 6-7 okt. Och nu undrar vi var man bäst kan stå med husbilen, utan att den blir tömd eller annat tråkigt....:confused:

Ingela

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Ladies Night i Jönköping 6/10 ställplats ??

Du kan stå på Rosenlunds camping eller hos oss o ta bussen annars kan jag hämta er i stan nedaföe Elmia i slutet av backen finns en parkering vid vättern det går nog också bra.

F

F.d. 3753

Guest

Tack för svar!!!
Vi är 2 husbilar med 2 ladies i varje, är det tryggt att ligga i Rosenlund så kan vi göra det och ta en taxi in eller så kommer vi och "våldgästar" hos er.
Inga problem vi kan ta bussen, det fixar sig alltid, men vi hör gärna av oss lite längre fram.

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Rosenlunds camping är helt ok och centralt det går ju buss utanför säkerligen var 10 min.Ha det bra Susanne/Zimba:yes:

F

F.d. 3753

Guest

Nu har vi bokat plats på Rosenlunds camping !! :D
Tack för tipset, vilken bra nytta man har av det här forumet ;) // Ingela & Hanna

Toppen