• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

längtan till våren

F

F.d. 839

Guest
Sv: längtan till våren

Hejsan Kurt,

I Gent var det idag 11°C i skuggan och 19°C i solen Gud så skönt hade nästan lust att luncha ute på terassen. Önskade det var redan den 24 Juli 2008 (my departure to Sweden) :holly-1-icon:

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024

Hej Michael och Marianne!

Vi tycker också det blev alldeles för kort tid i Huseby - vi ser fram emot att träffa er igen till påsk - bara det inte är full vinter, för då kan vi tyvärr inte komma. Vi har inga vinterdäck.

Hälsningar

Marie o Rolf

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024

Laika

Vi brukar också ha med båra barnbarn ibland och det är roligt. Vi känner igen oss precis i det ni skriver. Vi har ju fem barnbarn - tre i den ena familjen och två i den andra. De vill bara följa med oss hela tiden och de är alldeles tokiga i krabbfiske. Nya kompisar får de ju lätt hela tiden. De är helt underbara de små liven. Man får mycket tillbaka av dem.

Belgien1

Härligt det låter med den värmen ni har där nere - så skulle vi vilja ha det här också. Vem vet det kanske blir i framtiden, vädret är ju alldeles konstigt här nu för tiden. Den som lever får se......

Hälsningar

Marie o Rolf

F

F.d. 6238

Guest

Hej Roland, vad roligt det är att Du skriver igen. Ja, idag kan man inte precis skryta med att det har varit bra väder i Göteborg.

Men väder har det varit. Regn, regn och åter regn. Men det är en fördel med regn och det är att det inte stannar kvar på marken.

Du är välkommen till Sverige, hoppas att vi kan ses då, hälsar Kurt i Monica o Kurt.
:singing-icon::singing-icon::singing-icon::singing-icon:

Ulla&Gunnar

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
1337
Medlemskap
2025

Här är två till som längtar till våren och värmen.För att förkorta lidandet åker vi till Gran Canaria i februari.
Ulla&Gunnar

F

F.d. 52929

Guest

visst e de kul med barnbarn, dom kan man ge allt det som man inte fick själv och lite till. Visst... Deras föräldrar kanske inte delar vår mening, men det tar vi (eller åtminstone min fru) med en nypa salt he he har dessutom några andra barn som åker med oss vart vi än åker

F

F.d. 14038

Guest

Jag brukar säga när det kommer på tal med vår son, det är hans dotter på snart 3 vårar vi brukar ta med oss.

Jag säger som han sa, det är normalt att komma i trottsåldern, vi är där nu för vi fick inte ha det som barn.

Varpå han säger att jag är omöjlig, presis så sade jag om honom när han var liten.

HA HA HA säger jag bara hämnden är ljuv när man får skäma bort sitt enda barnbarn hon är så gudagod så jag och frugan smälter som smör i solsken. Men vad f--a gör det.

Toppen