• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lösenord

F

F.d. 4879

Guest
Är det någon i webgruppen som kan ge mej vårt lösenord hit till sidan? Saken är den att datorn i verkstan rasade vid ett blixtnedslag för nån vecka sedan men är nu lagad. Daock har alla minnen raderats tydligen och jag hade naturligtvis inte skrivit upp lösenordet till HBK.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Lösenord

Hur kom du in hit?

Jag kan hjälpa dig, men då behöver jag ditt telefon nummer så jag kan ge dig det nya lösenordet som du sedan själv kan ändra till ditt vanliga. Ingen kan se de egna lösenorden.

F

F.d. 4879

Guest

Jo vi har ett nätverk med ett antal datorer och bara den i verkstaden sa upp sig, den här på kontoret klarade sig. Det är väl antagligen olika IP adresser till dom? Nu fixade i alla fall Peder "Kingen" det hela åt mej/oss så nu funkar det även i verkstan!

F

F.d. 19092

Guest

Hej,jag har fått ett nytt lösen ord från Husbilsklubben men vill ändra det till mitt eget. Mitt telenr är 0708966113. Mvh Bosse.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Velg Kontrollpanel fra den blå linjen på toppen av siden, der er et valg for å redigere lösenord.

Toppen