• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Låter för bra för att vara sant....

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025
Sv: Låter för bra för att vara sant....

100% bluff

Varför göra sig omaket att sälja på Blocket till ett pris som är långt under vad en handlare betalar direkt utan strul?

Elementärt min käre Watson

F

F.d. 6061

Guest

Hemligt mobilnummer. Skulle tippa på att det är ett oregistrerat kontantkort. Bluff så det sjunger om det...

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025

Jag har redan gjort det.
Tyvärr är de skrämmande långsamma på att reagera. Upp till en dag innan ens någon kvittens/mailsvar från dem.
De verkar ha folk som godkänner alla annonser inom en timme i princip dygnet runt men för dessa saker så verkar det vara kontorstid och i mån av tid som gäller. Lite trist men anledningen är väl att man inte tjänar några pengar på det. Att folk blir lurade på sina besparingar är väl kanske inte lika viktigt..

jojje

HBK Medlem
Kommun
ÖstraGöinge
HBK-Nr
3802
Medlemskap
2025

Bra gjort Roger att du reagerade så snabbt :)

Jojje

Gillis & Ankie

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5101
Medlemskap
2024

Ingen som tänkt på att det kan vara feltryck bara, Allt är inte båg :confused:(Livet består inte bara av rädsla)

Senast ändrad:

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025

Ingen som tänkt på att det kan vara feltryck bara, Allt är inte båg :confused:(Livet består inte bara av rädsla)

Absolut, visst kan det vara så.
Vi får utgå ifrån attt Blocket kontrollerar med annonsörerna innan de eventuellt plockar bort annonserna.
Ingen skada är ju skedd om det skulle vara tryckfelsnisse som varit framme. Snarare tvärt om.

Toppen