• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Långholmen - Parkering

Bettan o Bernt

HBK Medlem
Kommun
Valdemarsvik
HBK-Nr
662
Medlemskap
2025
Vad är det för pris som gäller på Långholmen ? En del säjer 100kr men går man in på deras hemsida så står det 220kr både hög- och lågsäsong. Någon som vet?

F

F.d. 4879

Guest
Sv: Långholmen - Parkering

Vet ej tyvärr vad priset är då stället är totalt ointressant för oss. Som infödda Stockholmare sedan 57 år tillbaka så skulle vi aldrig bo där med en husbil, det finns betydligt bättre läge, bättre av allt om man inte måste ha tillgång till dusch och toa tömning. Dessutom är det billigare att stå ett dygn på en bra cityplats.

F

F.d. 3581

Guest

Förr i tiden kunde man ju bo på Långholmen med gratis kost o logi..
Å ingen husbil behövdes heller - och det var nog väldigt säkert mot vägrånare...

Men tiderna har förändrats - allt blir bara dyrare o dyrare.
DS

F

F.d. 29786

Guest

Vi betalade 220:- för 2 veckor sedan. Ganska tråkig ställplats, servicehuset ej i klass med priset.
Man säger 300 meter till tunnelbana, detta är nog fel på en nolla. Parkera inte under bron, det kommer föremåluppifrån t.ex. ölburk.
Bengt

jonils

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2043
Medlemskap
2025

Vi stod där för 2 månader sedan 160 kronor dygnet u el. Alla faciliteter finnes utan kök, men det har man ju själv. Mkt nära t-bana ca. 3-400 meter. Vill man gå till slussen tar det ca. 15 min. Jag tror dom stänger för säsongen 15 sept. Vi trivdes väldigt bra.

T

tommy.agneta

Guest

Stog där för en vecka sedan 220 kronor med el, för dyrt på en grusplan med störande trafik både på bron och i luften. Då är det bättre på Bredängs camping, samma pris ingen störande trafik och närmre till tunnelbanan.

Toppen