• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

långa trådar

Hallonskogen

FD HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
1112
Medlemskap
2022
Varför blir vissa trådar så xxxxx lång under markisen?
De finns mycket att läsa där, men vem xxx orkar.
Byt heller till nytt ämne än att glida in på en tråd med 100 svar
de är roligare med en ny tråd.
//uffe i hallonskogen

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: långa trådar

En tråd är väl så lång som den behöver vara! Alla som vill svara i tråden måste väl få göra det utan att för den skull känna att tråden blir "för lång". Det är ju ett samtal i skrift!
Svordomarna ovan tycker jag däremot inte passar "Under Markisen"...

F

F.d. 25023

Guest

Man kan ju bara klicka på symbolen "till senaste inlägget", och då är behöver man ju inte läsa allt en gång till....

Annars tyscker jag att de längsta är mest intressanta, annars var de väl inte så länga!

hälsn
jyrki

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Hos oss så har vi gjort en inställnng så att det sist inlagda inlägget kommer upp först. Det tycker vi är bra. Kommer inte ihåg hur vi gjorde men óm ni vill ha det så så får ni säkert snart ett svar om hur man gör.

Samma här.
Alla nya inlägg kommer längst upp i tråden. Slipper scrolla ner till slutet.

F

F.d. 52943

Guest

Man kan oxå klicka på den lilla blå kvadraten till vänster om trådrubriken - då hamnar man på första icke lästa inlägg. Mycket praktiskt. Då kan man läsa inläggen i rätt ordning utan att behöva leta efter senast lästa.

F

F.d. 2944

Guest

Hej, jag tycker att långa trådar har sin fördel.
För oss som t.ex. jobbar med ställplatsfrågor är det ett gissel att vissa startar upp nya trådar. Varför så sker vet jag inte, kanske för att märkas och synas.
Resultatet blir att många synpunkter kommer upp igen och igen.
Vi lägger alltså en massa energi på att uppfinna hjulet gång på gång.
Kloka synpunkter dubbleras utan anledning.
Blir man intresserad av våra frågor och det finns en lång tråd kan man faktiskt läsa på innan man gör ett inlägg, kanske har någon sagt just det man vill säga. I stället har man möjlighet att ta sin fråga till en ny nivå eller bara läsa vidare.
Förhoppningsvis leder det till ett mer långsiktigt resultat.

Toppen