• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

"Låna" bilder

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Vad säger ni som kan spanska? Kan man "låna bilder från denna sajt?


Tigre blanco en la selva - 1920x1080

Esta imagen corresponde a una galería de Todo Paisajes y tiene un resolución de 1920x1080 px.
Artículo: Fondos de pantalla de selvas.
Descripción: Si quieres personalizar el escritorio de tu ordenador con unas maravillosas fotos de selvas, los wallpapers que encontrarás en la siguiente galería de fondos de selvas te irán de perlas para conseguirlo.
Resolución: 1920 x 1080 Peso: 630 Kb
Pulsa sobre la foto para ampliarla y verla a una resolución de 1920x1080.
Usa el botón derecho para "establecer como fondo de escritorio" de 1920x1080.

ur.jpg
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.568
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: "Låna" bilder

Texten ger inget svar på din fråga, Google översättning:

Den här bilden visar ett galleri av mestadels landskap och har en upplösning på 1920x1080 px.
Artikel: Wallpapers av skogar.
Beskrivning: Om du vill anpassa din dators skrivbord med underbara bilder av skog, tapeter du hittar följande galleriskogar kommer att finansiera dig att få pärlor.
Upplösning: 1920 x 1080 Vikt: 630 Kb
Klicka på bilden för att förstora den och se den med en upplösning på 1920x1080.
Använd högerknappen för att "ställa som bakgrund" 1920x1080
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: "Låna" bilder

I texten finns några länkar som ger tillgång till massor med information på spanska.

Jappe
 

paffw

HBK Medlem
Inlägg
899
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2025
Sv: "Låna" bilder

Min sambo som pratar flytande spanska sa att det ären fototapet, om man kan låna stod det inget om (det är nog upp till dig själv min kommentar)
Ha de Ulf
 

paffw

HBK Medlem
Inlägg
899
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2025
Sv: "Låna" bilder

Nu tittar hon på en film i tv så jag ids inte störa henne med texten, men om du inte får svar så skall jag ha henne att läsa och meddela dig
H.ulf
 

Ch & Ib

FD HBK Medlem
Inlägg
640
Kommun
Vara
HBK-Nr
13303
Medlemskap
2022
Sv: "Låna" bilder

Standard i upphovsrättsliga sammanhang.
Har du inte ett avtal, skriftligt/muntligt/användaravtal som uttryckligen godkänner att du får använda den, privat eller annat, så är det *förbjudet*.

Normalt är skillnaden mellan privat eller kommersiellt utnyttjande bara en ersättningsfråga.

Vill man ha fria bilder så är t.ex. Pixabay en utmärkt bildsite. Där får man godkänna att bilderna man skickar upp är royaltyfria och att folk kan änvända dom, även till kommersiella produktioner.
 

Dahl

HBK Medlem
Inlägg
346
Kommun
Forsheda
HBK-Nr
16825
Medlemskap
2025
Sv: "Låna" bilder

Ja kan bara rekommendera dig att fråga. Berätta vad du skal använde det till. Kanske det ok om du angiver källan. Använd Google translate. är det till privat användning vill dom flest giva di lov. Om du använder det på internetet kan det oftast spåras.
 
Toppen