• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Läsfrossa

F

F.d. 55425

Guest
Vilken "LYCKA" jag har köpt Husbilen test alla nr. 2010 + Husbil&husvagn alla nr.2010+några nr.av Caravan bladet för det fasila priset av 160 kr på blocket. Här ska frossas i husbilar. Roligt när man är nybörjare på det här med husbil.Väntar med spänning på att få hämta "Peggy" peugeot från vinterförvaringen.
Sen ska här åkas , ska bli GÖR kul. :yes:

murphy

HBK Medlem
Kommun
Vetlanda
HBK-Nr
3678
Medlemskap
2026
Sv: Läsfrossa

Så känner vi nog alla HB-åkare just nu och sitter med bilder, tidningar, resereportage framför oss och drömmer om det som komma skall.
Välkommen till klubben :bye::bye: Eva

-geva-

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
7145
Medlemskap
2025
Sv: Läsfrossa

Vi beställde vår första husbil någonsin för 5 månader sedan och nu, när det bara är ca 1 månad kvar börjar man bli riktigt otålig...

Tidningen läser man första dagen när den kommit, sedan surfar man resten av månaden! :)

Toppen